Bröllopsporträtt - Ödekyrkan Krokek, Norrköping

Hade nöjet att få porträttera ett rart par vid Krokeks ödekyrka förra helgen. Har inte levererat deras bilder än (ligger dock färdiga och bara väntar på en adresslapp), men en liten sneak peak kan jag bjuda på innan jag frågat dem om det är ok att publicera bilder på dem här på bloggen.
De var som de utryckte det; i "övre ungdomen".. Tyckte jag var roligt formulerat. De var så rara med varandra och skrattade mycket under vår session. Hoppas de kommer att gilla sin bilder, för jag blev så nöjd med hur jag lyckades fånga dem ihop.







Vi hade världens tur med vädret. Det var riktigt gråmulet med regnet som bara hängde olycksbådande över oss och både på vägen dit och hem fick jag några droppar på bilrutan..men väl där så fick vi i stort sätt inget regn. Bara någon droppe så att de kommer leva lyckligt (enligt gammal sägnen).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar